donderdag 18 september 2008

Vrolijk Dagje

Ondanks dat het weer vandaag wat minder is met een buitje hier of daar, ben ik erg blij met de nieuwe cd van Julien Clerc, die ook hier in de winkels lag en dus nu speelt.
Een van de werklui in een supermarkt waar ik vanmiddag was, loerde al een beetje naar mij en toen ik de kar weg bracht, zei hij:

'Mademoiselle, vous etes tres belle'.

Hahaha, vroeger zou ik hem een venijnige blik hebben gegeven, maar nu zei ik 'Merci' en moest eigenlijk heel hard lachen, want vandaag met enigszins vet haar, geen make-up, geen lage decolletees, lange broek, voelde ik mijzelf nou niet direct de belle of the ball. En dan ook mademoiselle genoemd worden!

Nee, ik maak nu geen foto van mijzelf!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Een buitje...met bakken is het hier uit de lucht gevallen in La Magdeleine, Bas in de slaapkamer wegens donder en bliksem die zo luid was dat hij het terug hoorde.
Reactie op die man aan de karretjes krijg je "entre nous" als je langskomt...
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Oh jee Jan, moet ik me zorgen maken?

Anoniem zei

Deze als commentaar op de man aan de winkelkarretjes,deze heb ik gevonden bij het seniorennet/moppen

Een vrouw zit in de biechtstoel en zegt:
"Vergeef me Vader, want ik heb gezondigd".
"Wat heb je gedaan mijn kind?" vraagt de priester.
De vrouw zegt: "Ik heb de zonde van ijdelheid begaan, twee keer per dag kijk ik ademloos naar mijn beeld in de spiegel en vertel ik mezelf hoe mooi ik ben."
De priester draait zich om, bekijkt de vrouw eens goed en zegt:
"Lieve kind, ik heb fantastisch nieuws voor je. Dat is geen zonde, maar een vergissing."

Anoniem zei

Franca, dat vorige commentaar, die mop ben ik vergeten te tekenen, het is dus degelijk Jan die je zo'n poets bakt. Overigens, schrik hebben van mij ? je doet maar, maar vergeet niet , een bange krijgt ook klappen !

Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

He Jan,
Toen ik las 'senioren' dacht ik direct aan jou!

Poets terug ;-)

Franca