zondag 7 september 2008

Productie Assistente...vervolg

Uit Hollywood kreeg ik weer een e-mail of ik mij vrij kon maken voor het assisteren van de TV ploeg die deze week naar de Charente komt. Deze keer willen ze met name shoots maken van de omgeving. Natuurlijk komt het ook deze keer slecht uit omdat ik 2 kamers bezet heb met aankomst 11 september voor 1 week. En de Amerikanen komen jawel de 11de aan in Bordeaux. Ik heb maar eens gevraagd naar alle vluchttijden...maar ik denk dat ik ook deze keer moet afhaken. En laat ik ook eerlijk zijn met de huidige koers tussen de Dollar en de Euro, levert het niet zoveel op. Wordt nog even vervolgd.

Overigens voel ik mij natuurlijk wel zeer vereerd dat ze mij weer vroegen.

6 opmerkingen:

broer zei

De dollar is inmiddels al wel weer wat gestegen....

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ja broertje, maar het zet geen zoden aan de dijk!

tu sorellax

René van Gellekom zei

Dat ze úberhaupt op die datum vliegen, die Amerikanen.

Anoniem zei

Ik zou het cotnact toch wel proberen warm te houden. Het wordt ook weer winter, en dan kan je de inkomsten goed gebruiken....

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ja René, dat viel mij uiteraard ook al op!
Ja Natascha, maar je moet niet vergeten dat ik er alleen voor sta door de weeks met een klein meisje die naar school moet. En de vorige keer moest ik al om 07:00 uur de deur uit om vervolgens 12 uur later weer thuis te komen. Ook het ophalen in Bordeaux, kost mij zo'n 2 uur om naar toe te rijden....; dus al met al is dat niet ideaal. En als je ook nog gasten hebt, en die hebben al weken geleden geboekt in dezelfde periode, kan het gewoonweg niet, en gasten hebben voorrang. Nu is het geluk dat mijn moeder er wel is, maar ze kan niet meer auto rijden en praktische dingen zoals even naar het dorp om brood te halen 's morgens wordt voor haar al lastig.

Porter Family/Au Bellefleur zei

Vanavond werd ik gebeld vanuit Hollywood en ik heb hen bedankt maar met nog een boeking in die periode lukt het echt niet.

Wel heb ik de deur open gehouden..