maandag 22 september 2008

Bewondering

Tja, ik weet het ik ben een laatbloeier! Een maand geleden schreef ik dat ik voor het eerst kennis maakte met 'Kruistocht in Spijkerbroek'. En vanmiddag heb ik geboeid zitten kijken naar de dvd van de Da Vinci code...spannend, intigrerend, onwaarschijnlijk, mooi en zelfs ingetogen gespeeld. Ik heb Tom Hanks in diverse films gezien en ik vond hem in deze film erg overtuigend spelen alsmede zijn tegenspeelster de Française Audrey Tautou.

Bewondering heb ik voor de 'director' van deze en 'producer' van zovele prachtige films (o.a. Cocoon, over de bejaarden die niet ouder werden)namelijk, Ron Howard.... We kennen hem eigenlijk het beste nog in Happy Days als het enigszins lulletje rozenwater, Richard 'Richie' Cunningham, maar ja tegen the Fonz viel iedereen weg.

Ik lees dat hij met zijn jeugdliefde is getrouwd en inmiddels ook al opa is. The American dream! ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Franca,
Als wij het over onze laatbloeier hebben is het de appelboom die een maand later bloeit dan de rest. Het is wel de enige die een oogst geeft die de moeite is dit jaar.
Viva de laatbloeiers.
Jan