donderdag 25 september 2008

Een goed begin van de dag

Bonjour allemaal,

De dag begint al goed vandaag; fris maar blauwe lucht, zonnetje erbij. Heerlijk ontbijt met een gebakken ei, gebakken ham en gebakken tomaatje voor de vitamientjes.

En toen heb ik kaarten gekocht voor het concert van Julien Clerc in Bordeaux! Het duurt nog even voordat het 7 februari 2009 is, maar binnen is binnen. Natuurlijk was even de vraag hoeveel kaartjes, 1,2 of 3? Maar ik bedacht dat we er een leuk weekendje Bordeaux van konden maken en dus gaat Fleur naar haar 1ste 'Pop concert'. En ja ze vindt Juju ook leuk...; z'n muziek dan wel te verstaan...voor zijn looks is ze nog wat jong gelukkig!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kan er alvast maandenlang naar uitkijken, dat is misschien al de helft van het plezier. Bij ons was het Cognac en Status Quo waar we naar konden uitkijken.
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Absoluut, heerlijk gevoel! Kan ik z'n nieuwste cd nog ff grijs draaien!

Anoniem zei

Franca,
Afgelopen weekend zag ik Mariska van Kolck bij De Wereld Draait Door met de mededeling dat zij liedjes van The Carpenters gaat zingen. Ik wist niet dat ze kon zingen (kende haar als actrice) maar het klonk heel goed. Of is this not your style?

greetz,
Marian

Porter Family/Au Bellefleur zei

Eh Marian, nee dit is meer afdeling Darren! Ik plaag hem nogal eens met z'n lp van the Carpenters!

Mariska van Kolck lijkt me wel een leuk mens; ze schitterde veel in musicals zoals Ciske de Rat, en andere 'volks'musicals. Foei dat je dat niet wist!