zondag 7 september 2008

1-er Dame



Vanavond was de Franse 1st Lady, Carla Sarkozy-Bruni bij Michel Drucker te gast. Carla is nou niet een favoriet van mij; In mijn ogen kan ze absoluut niet zingen, maar ik mag aannemen dat onze president haar om andere kwaliteiten heeft getrouwd!
Waarom dan toch gekeken, vragen jullie je wellicht af...well...ze schrijft namelijk nogal wat teksten voor mijn favoriete zanger Julien Clerc....; dus ook hij was in het programma. Zie hier wat foto's die ik vanavond vanaf de tv heb gemaakt.

6 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Gewldig, ik wist helemaal niet dat zij dat deed. Ik weet overigens wel waarom de President haar koos, maar ik vertel het lekker niet Puh!

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ah toe joh, voor m'n mannelijke fanclub dan?

Anoniem zei

Sorry maar aantrekkelijk vind ik haar maar tja ik ben geen man natuurlijk.

Ben t met Franca eens.....vertel eens waarom hij haar aantrekkelijk vind ?

In afwachting van je antwoord.

Groetjes voor Rene deze keer ;-)

Sylvia

Anoniem zei

het moet zijn dat ik haar NIET aantrekkelijk vind !!!!!!

Sylvia

Anoniem zei

Proper gewassen en met een mooi jurkje mag "Madam" Sarkozy volgens mij toch gezien worden. Er zijn er al veel lelijkere op 't Elysee gepasseerd. Ik denk wel dat ik mijn nekspieren ga forceren als ik Madam passeer. (en dan maar hopen dat er geen paaltjes op mijn tracé staan)
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Nou René,
Kun je je in Jan's opbeurende, positieve benadering vinden? En heb je daar nog wat aan toe te voegen?

Sylvia is benieuwd...en ikke ook ;-)