woensdag 3 september 2008

't Zijn de kleine dingen die 't em doen....

...Een gebaar, een toevallige ontmoeting, een klein cadeautje, een glimlach.... noem het maar op. Als je er voor open staat, komen ze meer voor dan dat je denkt.
Zo kreeg ik gisteren van de kleinzoon van de oorspronkelijke Franse eigenaren van ons huis, allerlei bloemzaden....
Zo ben ik toevallig, of misschien ook niet, in contact gekomen met een van de lead zangers van de seventies groep 'Champagne'; zij hadden mega-hits met Rock n Roll Star, Valentino, Oh me oh my Goodbye, Black Jack, Woman I know, en nog veel meer....
Van hem, Jan Vredenburg, heb ik ook een zeer uitgebreide e-mail ontvangen en ook nog 2 mp3-tjes van songs die voor mij nog onbekend waren.
Ik heb Jan recent en een radio presentator van Compleet.fm met elkaar in contact gebracht hetgeen heeft geresulteerd in een live interview a.s. zaterdag!
En het leuke is dat we dat ook via internet kunnen beluisteren! Nico presenteert zijn programma 'Back to the seventies' iedere zaterdag tussen 10 en 12! (Herhaling iedere maandag van 10 tot 12). Via www.compleetfm.nl

http://jarenzeventig.web-log.nl/mijn_weblog/radio_programma_back_to_the_seventies/inde
x.html

Kijk ook eens op de website van Champagne.

http://www.champagne-music-online.de

En de mensen die mij wat beter kennen, weten dat ik een enorm grote liefhebber ben van muziek uit de jaren 70.

2 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Erg leuk, maar nu rijst de vraag, hoe ben je hem tegen gekomen.

Ik had zo een zelfde ervaring met een electric boogie en breakdancer, Henk Bakboord, was in de jaren 80 een fenomeen. Hij reageerde op mijn weblog en belde mij daarna op. We hebben herinneringen opgehaald. Het was erg leuk.

http://www.vangellekom.nl/?p=1606

Porter Family/Au Bellefleur zei

Op de site Jeugdsentimenten.net was een artikel over de groep 'Champagne' en Jan had daar ook heel leuk op gereageerd. Zeer uitgebreid ook en na wat over en weer gemail op die site, mocht ik zijn privé e-mail adres hebben....