maandag 1 september 2008

Bellefleurs!


9 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Moeten we het nog hebben over de rand van dat appeltaartje? Ik bedoel ga je nog uitleg geven of ga ik hier met de medereflectors er zelf een verhaaltje van maken?

Porter Family/Au Bellefleur zei

@René,
Laten we dat maar niet doen. Mensen die mij wat beter kennen, weten dat ik niet van de zoete taarten bakken ben.....en deze is al een hele verbetering......; kan je nagaan ;-)

Maar zelf een verhaaltje verzinnen, is natuurlijk altijd goed!

Franca

Anoniem zei

Franca, je dochter rijp voor de "grote" school de andere Bellefleur rijp aan de boom, allemaal tekenen dat de zomer naar zijn einde loopt.Als René over dat randje zit te vitten moet 'm maar in de Leclerc een industrieel taartje kopen, ik kom wel helpen als 't nog nodig is rond 10.09.
Jan

René van Gellekom zei

Ha die Jan,

Nee,nee nee zeg, geen industriële appeltaart voor mij. Het was ook niet echt vitten(is dat voor Belgen een andere betekenis dan voor den Ollander?), maar meer een opmerking omdat het taartje er toch enigszins gecremeerd uitzag aan de randjes, vandaar.

Anoniem zei

Aha, die René zit in de begrafenissector, goed om weten, vroeg of laat komt dat zeker van pas. Van cremeren weet 'm alles af, en zo'n randje voor mezelf...het lijkt me wel wat binnen 40 jaar, met een appeltje en wat suiker...Bedankt voor de tip René.
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

En m'n moeder krijgt vanmiddag als ze komt zo'n heerlijk stukje gecremeerde appeltaart! Ik zal voor bubbels zorgen om het weg te spoelen!

Anoniem zei

Nou Franca, helemaal top die appels en dan die taart niet te vergeten...... (nu heb ik hier thuis nog een kinderkookboekje, die recepten lukten ALTIJD ZEKER WETEN, dus mocht je een ander applepiereceptje wensen, je weet ons te vinden.......?!)
greetz,
Marian

broer zei

Kijk zo hoort het zus! Je laat de appeltaart aanbranden zodat je een reden hebt om e.e.a. met bubbels weg te spoelen. Maak je in december ook appeltaart? ;-)

Porter Family/Au Bellefleur zei

He van je familie moet je het tenslotte toch hebben he! Die houden elkaar's hand toch boven het hoofd, daar komt geen mens tussen ! Grazie Enrico!