maandag 15 september 2008

Computer Crash

Waar ik eerder deze week al bang voor was, gebeurde dus ook. Een crash op de computer, gelukkig geen vliegtuig crash, maar dit was toch heel vervelend. Ik kan moeilijk (lees: niet) zonder internet dus Darren is zaterdag direct om kwart voor 9 begonnen om e.e.a. op te lossen. Lang verhaal kort, uiteindelijk heeft hij alle data van de pc kunnen overzetten, maar die hardnekkige virus, zo zal ik het maar noemen, bleef. Om niet nog meer na zondag 16:00 uur te hoeven werken met alle festiviteiten die ons dorp dit weekend te bieden had, heeft hij de pc meegenomen naar London en nu heb ik gehoord dat de engineers het gefixt hebben, dus komend weekend als Darren alles weer heeft geinstalleerd, werk ik gelukkig weer op de normale. Nu is het even behelpen met de laptop want alhoewel er wel een 'normale' muis op aangesloten is, werk ik toch liever met m'n royale toetsenbord en lekker royaal scherm.
Dit verklaart o.a. dat het stil was in Sigogne...maar er was meer....

1 opmerking:

Anoniem zei

wreed vervelend zo'n crash, en 't is net als met de auto, als je 'm niet nodig hebt doet ie het altijd maar...

Jan