dinsdag 9 september 2008

Productie Assistente ...vervolg op ...vervolg

Gisterenavond rond 23:00 uur ging de telefoon. Normaliter zou ik me lam zijn geschrokken, want als iemand zo laat belt, is er iets ernstigs aan de hand, maar omdat Fleur heerlijk lag te knorren, m'n moeder te ronken en ik Darren aan de 'Skype' had...., was dat gevoel er niet.

Een van de Amerikaanse mensen van Pietown tv uit Hollywood belde me op om te reageren op m'n e-mail, dus vandaar het late tijdstip natuurlijk.
Enfin, zeker na de aankomsttijden in Bordeaux (17:00 en 18:00 uur) en voordat ik dan zelf weer thuis ben, is het erg laat en kan ik natuurlijk dan niet onze B&B gasten verwelkomen. Tevens met de onverwachte boeking voor dit weekend voor een dag of 4 in het vooruitzicht inclusief diners, is het een onbegonnen zaak.

Om toch de deur niet dicht te gooien, had ik hen al attent gemaakt op ons dorpsfeest a.s. zaterdag, dan worden de druiven op de ouderwetse manier geperst (het bekende voetenwerk dus) en is er 's avonds vuurwerk en 'bal gratuit'!!! Ook had ik wat foto's doorgemaild die ik vorig jaar heb gemaakt, dus wie weet wordt Sigogne ook nog in Hollywood bekend!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

"Sigowood" klinkt niet slecht, daar moet je het toch mee kunnen maken. In de aftiteling van de eerste film "director FRANCA".Heropleving van de Franse film...
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Merci Jan, bloos, dank, thank you, bedoel ik natuurlijk!

Ik moet nog ergens een luciferdoosje hebben met 'Franca for Director'; dit stamt af van een Nederlandse vriend die ooit in Canada was en ten tijde van de verkiezingen heette daar iemand Franca....; en bracht hij dit voor me mee. Ik praat nu wel over zo'n 20 (?) jaar geleden.

Anoniem zei

Ben jij al zo oud dat je toen al met lucifers mocht spelen ?
Als Fleur dat doet heb je de poppen aan het dansen, en dan bedoel ik niet HAAR poppen !

Porter Family/Au Bellefleur zei

Hahaha Jan, wil je me nu weer laten blozen!!!!????