zondag 1 maart 2009

Voetbal plaatjes AH nu ook in Frankrijk

De rage van de voetbal plaatjes die AH uitgeeft bij x aantal Euro's aan boodschappen is inmiddels land-overschrijdend. Want ook Fleur is een beetje besmet met deze gekte! Nee de Champion, Intermarché of andere supermarkt geven ze niet uit, maar er wordt druk gespaard door Oma en door Oma's vriendinnen. En er zijn altijd nog mensen die ze niet willen hebben en als mijn moeder dat ziet, is ze er als de kippen bij om ze voor Fleur te vragen. En nu heeft Oma ook het voetbalboek opgestuurd zodat alle elftallen op de juiste plek worden ingeplakt. En de dubbelen, die geeft Fleur aan een vriendje op school. Mijn moeder werd zelfs gevraagd of ze komende woensdagmiddag aanwezig wilde zijn bij de 'ruilbeurs' van deze rage! Jammer nou toch dat ik dat niet eerder wist, hadden we de dubbelen kunnen retourneren en met een lijstje welke we nog missen. Ik zie het helemaal voor me!
Fleur moet er nog een paar hebben, dus wie er nog wat heeft en er niets meedoet, hier zijn ze meer dan welkom.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook onze kleinzoon spaart fanatiek voetbalplaatjes. Hij moet er nog twee hebben, maar ook bij hem doet de familie, zowel van z'n pa als z'n ma, hard mee.

O.T. Dat jij Albert aantrof op de 70's van Nico was wel heel toevallig. Het was de allereerste keer dat hij überhaupt reageerde of een vraag stelde. Zit jij er dan dagelijks op Franca?
Ik hoor het wel van je.
Groeten, Mara

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ha Mara,

Welke heeft Viggo nog nodig? Misschien hebben wij ze wel en kunnen we ze dan opsturen?

Ja grappig he dat ik plots Albert zag verschijnen! Ik kijk wel dagelijks bij Nico. Ik heb Nico (hij heeft radio programma op zaterdag met live interviews...en terug naar the 70's) en Jan Vredenburg (ex zanger Champagne...rock n roll star, etc.) in contact gebracht en daaruit is ook een telefonisch interview tot stand gekomen. En zowel Nico als Jan noemden m'n naam nog even; altijd leuk. En met Jan heb ik een heel leuk e-mail contact. Hij is nog steeds heel aktief met z'n eigen band 'ouwe liefde roest niet' en verzorgt optredens in heel NL. Hij woont overigens niet zo ver van jullie vandaan!
Groetjes, Franca

René van Gellekom zei

Ik zal de volgende lading ook naar Fleur sturen hoor. Misschien dat Mara en Albert en Franca even een lijstje kunnen publiceren van de ontbrekende plaatsjes, want hier op het dorp is er nogal wat gaande.
\
Ik ben blij dat Bob zijn blik heeft verlegd naar andere zaken dan het sparen van Flippos en aanverwante zaken.

Porter Family/Au Bellefleur zei

Bedankt René!