zondag 22 maart 2009

Jane Birkin

Bij gebrek aan leuke tv op de BBC, keken we zaterdag naar France 2, daar vond een muziekprogramma plaats om Aids weer eens onder de aandacht te brengen met de daarmee gepaarde gulle gaven.
De diverse artiesten zongen allemaal nummers over het thema 'Liefde' en vanaf verschillende lokaties in Parijs stonden ze daar (in de kou). Patrick Bruel stond op de Arc de Triomph, een ander weer bij de Moulin Rouge en Celine Dion had het goed bekeken die was lekker in Canada gebleven!
Enfin, waar ik even naar toe wil is naar Jane Birkin, alom bekend van hèt hijgnummer met Serge Gainsbourg, je t'aime moi non plus. Ook zij was aanwezig in dit programma en ik kan zeggen dat ze nog steeds een wat pieperig stemmetje heeft en wel een hele grote metamorphose heeft ondergaan. Jammer genoeg was ik te laat om even een foto van tv te nemen, maar deze gevonden foto lijkt er het meeste op. Wat een verschil! Natuurlijk begrijp ik wel dat er zo'n 40 jaar tussen zit, maar de Jane van nu is erg mannelijk gekleed en deed me denken aan de video clip van Kate Bush (Cloudbusting) waar ze ook als half jongetje opstaat met piekhaar.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Franca,
Als je zoveel jaren van je leven gesleten hebt met drank- en rookorgel (en wat nog allemaal)Gainsbourg dan laat dat zijn sporen na.
Ik heb haar een tijdje geleden gezien op TV met haar dochter en dat is net zo'n fris ding als haar moeder destijds, vorige eeuw dus...
Jan

Anoniem zei

Mag ik het je eerlijk zeggen Franca?
Wat is die Jane Birkin een afgrijselijk
lelijk wijf geworden. Onvoorstelbaar!
Ben ik even blij dat Mara die kant niet
is opgegaan.

Saludos de Albert

Porter Family/Au Bellefleur zei

@ Jan: Ja ik heb die foto's ook gezien en hopelijk gaat ze niet haar moeder achterna.

@Albert: eerst heb ik in een deuk gelegen om je antwoord en ik ben het helemaal met je eens.
Je mag zeker blij zijn met Mara volgens mij is zij ook mooi van binnen!