donderdag 19 maart 2009

Wasmachine problemen

De onderstaande 'noodkreet' heb ik geplaatst op klusidee.nl...Fingers crossed. Maar misschien is er ook nog een handige man/vrouw die een idee heeft. Het gaat overigens om een Indesit WD10; jullie weten wel van 'Alles wat je ziet hup in de indesit'!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met onderstaande probleem.
Vanmiddag dekbed overtrek in machine; kort programma gedraaid zoals ik meestal doe, toen programma klaar was, merkte ik dat ene helft van overtrek kletsnat was, terwijl andere gedeelte droog.
Nogmaals in de machine gedaan, maar toen....

De motor zoemt wel maar er wordt geen programma afgedraaid. Je zou bijna zeggen dat er iets knel zou zitten waardoor machine wordt belemmerd.

Er blijft ook wat water in de machine nu staan; wegpompen werkt ook niet; nogmaals machine zoemt en er gebeurt verder niets.

Stekker in/uit stopcontact al gehaald, waterkraan open.....

Wie oh wie helpt mij (en onze B&B) uit de problemen?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Franca,
als 't nu een auto was dan was ik al gepasseerd in Sigogne maar een indesit wasmachine, neen, ik wil je niet verder in de problemen helpen.
Jan

René van Gellekom zei

Gezien het artikel hievoor heb ik alle begrip voor de wasmachine, want ook die kunnen solidair zijn :lol:

Leuk he dat soort humor als je in de penarie zit, van je vrienden moet je het maar hebben.

Op het gebied van witgoed ben ik echt een analfabeet, sorry.

Porter Family/Au Bellefleur zei

@Jan, dat weet ik, dank je.

@Judith, bedank Nol voor het meedenken.

@René, grote vriend, gelukkig ken ik je inmiddels!

@Darren: Hij wint; want toen ik na de sportdag thuis kwam, was de machine gemaakt. De aandrijvingsriem was van de trommel geschoten.