dinsdag 31 maart 2009

Werkzaamheden

Bogdan onze Franse aannemer start morgen weer met de werkzaamheden. In de gang boven moet hij parket gaan leggen. Nu is het niet zo groot, ca. 12 m2 maar...het moet wel in 2 dagen piekfijn in orde zijn want ik heb net weer een boeking gekregen. Deze gasten kwamen al in februari (incl. de diners) en komen donderdag middernacht aan en blijven 3 nachten en ik verkoop natuurlijk geen nee. Ook zit er weer wat vertaalwerk aan te komen, dus ik zal niet zoveel in de badkamer zijn ;-).
Maar morgen nog even voor mijzelf, want Fleur en ik gaan naar de kapper, werd wel eens tijd. Fleur's haar is telang voor het mooi en teveel klitten 's morgens en ik word te grijs. Ik heb altijd geroepen dat ik niet doe aan kleuring voor m'n haar, hooguit wel eens een crème spoeling, maar die schijnen ze hier niet te verkopen in de winkel. Maar morgen gaat het dan toch gebeuren zowel in model als of lichtere plukjes (zolang het maar geen zebra wordt) of een gehele kleur maar wel m'n eigen kleur.
Fotootje van de dames volgt.

2 opmerkingen:

Jan zei

Fanca,
Gaan we je nog terugkennen na die re-make ? Wat ik hier in de buurt meer en meer tegenkom is peekesros(wortelenrood) Kerkhofmauve, Flikkerlichtoranje, ik weet niet dat die namen zo bij "Schwarzkopf" in het kleurenpallet staan, maar zo zie ik die "modekleuren"

Anoniem zei

moet controleren:)