dinsdag 17 maart 2009

Temperatuur Zuid-West Frankrijk vandaag

Niet om jullie jaloers te maken, zo ben ik ècht niet of zoals ze 'op' Rotterdam-Zuid zeggen 'èg nie'! Ik heb ooit tegen Fleur gezegd dat dat net zoals 'èg wel' een beetje ordinair was....en dat heeft ze altijd onthouden :-( Gelukkig wonen we niet in Nederland want ze zou tegen ieder kind zeggen 'dat is ordinair'....Enfin, dit terzijde.....

Het was prachtig weer vandaag! Judith hier is het bewijs, niet dat je me niet geloofde hoor.
'My camera never lies'....clue for a song....wie weet em? René? Jan? Ineke?

8 opmerkingen:

Anoniem zei

ikke nie
Jan

Anoniem zei

en toch ben ik een beetje jaloers. Afgelopen zaterdag met tegenzin teruggekomen.
Eh die camera iets met fizz???

René van Gellekom zei

Buks Fizz

Maar Vriendin, mij maak je echt niet jaloers hoor, want ik gun je echt het allerbeste en mooiste weer van de wereld. Dat weet je toch?

René

Anoniem zei

Bucks Fizz, mensen lief... dat is iets uit vorige eeuw, die hebben dan ooit iets gedaan op het Eurovisie songfestival met en zonder rokjes !? Dat waren ze toch hé. Ja dat is al "gedeleted" om bites vrij te maken voor andere dingen onder mijn hersenpan.

Anoniem zei

Wij delen je vreugde t.a.v. het weer, hier in Fuengirola is het ook zeer fijn vertoeven, alleen zijn deze temperaturen van jou vast in de volle zon. Of is het Fahrenheit. Doet er niet toe. Als het weer goed en mooi is maakt het niet uit waar je zit.
Zeeland, Frankrijk of de Costa del Golf
Groeten van ons.
Saludos de Albert y Mara

Anoniem zei

Jouw blog "verminkt" onze namen als we dit teken "&" gebruiken. Weet jij toevallig waarom?

Porter Family/Au Bellefleur zei

Yes, Bucks Fizz. Laat ik even vooropstellen dat 'making your mind up' niet hun allerbeste hit/single was. Denk even aan 'we were young', 'the land of make believe' en om zonnig af te sluiten 'keep each other warm'....

@Albert en/& Mara, ik zou het echt niet weten; maar anders gebruiken jullie toch 'y' vind ik wel zo toepasselijk als je vanuit Spanje schrijft!
De thermometer hangt beschut in de zon in de tuin, vandaar die extreem hogen temperatuur in Celcius.

Anoniem zei

Haha, en hier sneeuwt het al weer!!!!! Gisteren even in de zon gezeten, maar nu dus weer sneeuw. Ik vind te prima, de zomer komt heus nog wel.

Grappig, dat "op". In relatie met Scheveningen wordt dat ook gebruikt: je woont niet "in", maar "op" Scheveningen.