woensdag 25 maart 2009

K3, K2, K3


Groot verdriet in kinderland, want Kathleen Aerts één van de goedlachse K gaat stoppen met K3. Maar Studio 100 zou Studio 100 niet zijn als ze van deze nood niet een commerciële deugd maakt. Karen en Kristel gaan dus niet verder als K2, maar er komt een talentenjacht om toch vooral door te kunnen gaan als K3. Want wat dacht je van alle merchandising!!! En wij, ouwetjes, zijn door de loop der jaren al heel wat popgroepen tegen gekomen die van bandleden zijn veranderd. Ik noem er een paar uit m'n hoofd: The Guys 'n' Dolls (van 6 naar 4, toen Martine eruit tijdelijk opgevolgd door Laura die weer vervangen werd door Rosie), Bucks Fizz (momenteel is er nog maar origineel lid namelijk Bobby G), the Bay City Rollers, Sailor.....

Fleur is gelukkig nog in de zalige ontwetendheid dat haar favoriete zangeres stopt.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hopen dat ze in die onwetendheid blijft, tot de vervanging is gevonden, is misschien veel gevraagd. Ze zijn ook al een aantal jaartjes actief en productief geweest. Ik denk dat velen dachten bij het begin dat het zoals zovelen niet lang zou duren. Niet dus, Studio 100 heeft dus een fijne neus voor succesprojecten, zelfs Samson bestaat nog.

René van Gellekom zei

Het werd tijud en zo langzamerhand onsmakelijk om als gevorderde dertigers is een te kleine kleding op te treden.

Anoniem zei

@René,
ja maar die Karen, die rosse, die mag het toch nog altijd twee keer vragen hoor, ook al is dat pakje dan wat gekrompen door al die jaren te worden gewassen!Dikker zijn ze toch niet geworden volgens mij...Viva die rosse !En dat weet ik zeker, hier ken ik meer van dan van Indesit wasmachines, dat laat ik aan de Engelsen over !

René van Gellekom zei

Jan,

Ben het helemaal met je eens, maar ik denk laat ik ook eens politiek correct reageren