maandag 16 maart 2009

Vaccinaties

Ook in Frankrijk word ik geconfronteerd met vaccinaties voor Fleur. Het is altijd zaak om dit nauwlettend te controleren, temeer omdat Fleur in Nederland is geboren, na ruim een jaar in Engeland woonde en nu hier. En Nederland en Engeland lopen parallel aan het vaccinatie schema, maar Frankrijk loopt 'achter'! Zo heeft Fleur op haar 4de in London nog een aantal vaccinaties gekregen die ze nu pas in Frankrijk krijgt.
Ik heb e.e.a. uitgezocht op internet en ik denk dat het verstandigst is dat ik die dag ook maar even naar school ga om met de arts (hier worden vaccinaties alleen door artsen gegeven) te overleggen.
Toch wel lastig hè dat verhuizen ;-)

Van Engeland herinner ik mij dat je zelf met je kind naar de dokter moest voor je inentingen en wat ik me afvraag is of het in andere landen ook zo goed geregeld is dat dit op school gebeurt?

1 opmerking:

René van Gellekom zei

In Nederland word je opgeroepen door de GGD