maandag 30 maart 2009

Ons nieuwe retro kantoor

Dat wij van verhuizen, zowel intern als extern houden, is inmiddels alom bekend. Maar ook sinds dat we hier wonen (2 jaar) heeft de computer op diverse plaatsen gewoond. In het begin stond hij in de slaapkamer beneden met heerlijk uitzicht op de tuin, zeker anderhalf jaar, daarna verhuisd naar de bibliotheek om naar een blinde muur te kijken (klinkt sjieker dan dat het is....smalle gang met boeken/spellen kasten) voor een paar maandjes en sinds gisteren in de oude badkamer! Jawel....; op den duur wordt die ruimte echt een kantoor zonder die afgrijselijke tegels aan de muur als op de grond ....... en het bad....ach is dat niet de nieuwste trend?
En die spiegel, nee die hangt te hoog om zittend in te kijken dus m'n lippen stiften in de baas z'n tijd zit er dus niet in.
Voorlopig zal het echter nog wel een paar jaar zo blijven vrees ik en dan raak je er zo aan gewend dat je niet anders meer wil ;-)
Dus lieve lezers/lezeressen, uit deze ruimte zullen nu vaker wat minder creatieve plannen ontstaan ben ik bang.

7 opmerkingen:

Jan zei

Franca,
laptopje kopen, kan je vanuit de tuin, de wereld kond doen van het leven in Sigogne en bij Bellefleur B&B. Hier gaan depressieve toestanden ontstaan mijn gedacht.

René van Gellekom zei

Dus het excuus van: "Ik moet even naar het toilet" onder het sjetten gaat niet meer op.

Karine zei

Het laptop-ideetje is wel wat, Franca. Bij bibberweer kan je dan een fotootje van je buitenthermometer hier neerzetten: Ook bij zo'n temperaturen zijn we van de party ;-). Effe uitmaken dan wat je het meest een depressieve bui bezorgt, buitentoestanden of badkamertoestanden.... En, weer stof om te schrijven

Porter Family/Au Bellefleur zei

Alleen vind ik typen op een laptop helemaal niets! Ja met een normaal toetsenbord er aan vast gekoppeld.
Helaas geen optie! Ik hang maar wat vrolijks aan de muur denk ik ;-)

Natascha zei

Ach, jij hebt tenminste nog tegels en een spiegel in die badkamer. Ik heb al jaren een badkamer zonder tegels en spiegel, met loshangende bedrading. Maar ja, de gasten gaan altijd voor, hè?

ineke zei

He, volgens mij is die prachtige retro spiegel draaibaar!!!! Kun je toch naar je eiguh kijkuh. haha
Maar ach, je zegt het al: alles went! Ik kijk ook niet echt om me heen tijdens het computeren. Het is in mijn kantoortje wel altijd te koud, kan ik beter in mijn badkamer gaan zitten!!!

Anoniem zei

Verdorie,zit jij daar met super weer in een badkamer.
Wij proberen hier onze kamer warm te stoken met twee pc's
De wereld is verkeerd verdeeld.
:-)
Groetjes,

Ellie