vrijdag 9 januari 2009

Nieuwjaarsborrel

Als je een keer clickt, kun je het wel lezen!
Enfin, morgen is het zover de gezellige nieuwjaarsborrel op het gemeentehuis. Vorig jaar waren we daar al en nu weten we dat hier geen Charentaise kwartiertje het geval is. Vorig jaar begonnen we erg achteraan. Nu had ik mij zelf wel vriendelijk een weg gebaand in de voorste regionen, maar morgen (10 jan.) willen we er tijdig zijn. Dat wordt weer een 'challenge' want Fleur heeft eerst nog een verjaardagsfeestje bij een klasgenoot, maar wij gaan er voor!
Vorig jaar heeft de sympathieke burgemeester (ook een heer net zoals favoriet Ivo Opstelten) toegezegd dat de website up to date zal worden met ook links naar de diverse B&B's en hij knikte daarbij naar mij! Nou Franca zou Franca niet zijn om niet regelmatig dingen te controleren en helaas zelfs vanavond nog is er dus geen ene malle moer gedaan aan de website. Informatie dateert nog altijd van 2003...dus vrienden Franca zal hier morgen wel en public indien gevraagd of anders in 'privé' met de burgemeester hier toch wel eens babbelen....met een glas pineau, bubbles, of cognac schweppes...


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Franca,
Blijkt het morgen dé datum te zijn voor de borrel op de Mairie. ook in La Magdeleine is het morgen te doen. Ria zal mijn borrel wel "achterover kieperen" denk ik.
pak Mr.le Maire maar eens aan over zijn "site" maar gebruik niet te veel de termen die wij hanteren of de arme man is volgend jaar nog in zijn "dictionaire" aan het uitknobbelen wat je bedoelde...
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Nou Jan, ik heb er ook hier maar 1 op 'verre' vrienden genomen en zoals je kunt lezen, niet tever gegaan met en bij Monsieur Le Maire!