maandag 5 januari 2009

Jeugd herinnering

Als je de foto's zo eens bekijkt van 'hieronder' Fleur met glinsterende oogjes genietend van de kleine hoeveelheid sneeuw, schiet me het volgende te binnen.

Waarschijnlijk had ik dezelfde leeftijd als Fleur (6) nu. 's Avonds had het flink gesneeuwd en de volgende dag zou het alweer weg zijn. Toen hebben mijn ouders mij wakker gemaakt om te vertellen dat het sneeuwde. Er lag inmiddels een behoorlijk pak en toen heb ik mij aangekleed om met m'n moeder samen naar buiten te gaan, heerlijk glijden en nog even op de slee.

Dat zijn de momenten die mij altijd bij zijn gebleven.

Dus vanavond zal er weinig van huiswerk komen, maar ik neem de volle verantwoording op me en zal het in haar schriftje schrijven. Dit is nu even belangrijker. Dat huiswerk halen we woensdag wel in.

1 opmerking:

Anoniem zei

Tja mams dat wordt strafwerk schrijven....ja door jouw dus ;-)

Ehhh ik had ook lekker t huiswerk gelaten voor wat t is hoor...sneeuw is véél belangrijker !!
Daarbij toch ook leerzaam ;-)

groetjes Sylvia