vrijdag 23 januari 2009

HEMA in Frankrijk!

Ja jullie lezen het goed. Er wordt een filiaal van de HEMA in Parijs geopend. Maar helaas zonder de alom geprezen en alom gehate rookworst. Ook het bekende gebak komt Frankrijk niet in.

Je kunt mij ook niet wijsmaken dat de Jip en Janneke slabbetjes, truitjes, pijama's, etc. wel in de schappen zullen komen.

Dus gaat het om make-up, ondergoed, wat huishoudelijke artikelen, kaarsen (die van de HEMA druipen niet...; maar kaarsen zijn hier heel duur en druipen als een gek), goedkope kleding voor het hele gezin. Nou dat laatste daar heb je hele grote winkels hiervan in overvloed.

Dus vraag ik mij werkelijk af wat voor meer-waarde er is?

We blijven het op 500km afstand volgen.

2 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Monoprix is toch een soort Franse Hema? Ik weet ook niet wat de meerwaarde zou moeten zijn. Maar misschien zijn het wel die leuke andere dingen die Hema verkoopt waarvan ik er nu zo gauw niet één zou kunnen opnoemen.

Porter Family/Au Bellefleur zei

YVONNE ZEI:

Beter plan: waarom geen LaFayette in Middelharnis :please: ? Dan mag wat mij betreft de Hema hier wel naar Frankrijk ...geen worst meer ... beter voor de lijn (welke lijn :bagonhead: ?)