maandag 3 november 2008

Marathon Jarnac-Cognac

Het komende weekend wordt de marathon Jarnac-Cognac gehouden. Enkele weken geleden kregen wij hier al een boeking voor, 9 mannen.....vast allemaal hyperslank....maar dat ter zijde.
Meneer X belde daarover, Meneer Y kwam langs om te kijken, Meneer X zei dat het allemaal in orde was en boekte nog een man meer....Eh....ik heb 3 kamers beschikbaar, kan extra bedden plaatsen...maar het wordt wel wat krap.......Meneer X: 't wordt geen amoureuze avond....
Vanavond werd ik gebeld door meneer Z, of we wel beddengoed hadden...Ja...en over het ontbijt...Ja.....ik weet dat het 'traditioneel' is en vroeg en we doen broodjes enzo....; oh ja maar is daar ook jus d'orange, koffie enzo bij...Ja meneer....wij zijn er helemaal klaar voor....Oh ja de hardlopers zijn ook erg gemotiveerd....Ja meneer en dat is toch het belangrijkste in deze...want het is een marathon ook voor/door gehandicapten.

Vraag me nu niet of er ook gehandicapten in onze B&B komen of dat het de renners zijn...ik weet het niet....maar binnen 1 week wel.

Tjonge....toch alsof er ik weet niet wat voor belangrijke man komt......

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Franca,
't zijn toch geen Chinezen of Japanners die gasten ? Anders moet je nog "nummelke dlie en deltig met lijst en cully" koken voor het avondeten...
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Hahaha......kan ik ook nog kinderbedjes inzetten ;-)

Anoniem zei

zijn het chauvinistische fransen die denken dat buitenlanders geen B&B kunnen runnen?
Of god weet in welk hokje die man ooit gestrand is, in een godverlaten boerengat, bij een kluizenaar-achtige franse boer .....
Slechte ervaringen doen rare dingen met de mensen. Die gaan beslist met een onaangenaam gevoel (bij ons zegt men met de staart tussen de poten) terug huiswaarts.
Karine

Porter Family/Au Bellefleur zei

Hallo Karine,
Leuk dat je meeleest en reageert. Blijf dit vooral doen; wij houden wel van de Vlaamse humor!

Groetjes,
Franca