woensdag 27 mei 2009

Modeshow in de Charente (Darren weet wel waar hij ook voor werkt)




10 opmerkingen:

Shaun Gisbourne zei

Ha! La Belle Fleur: Dat Darren en ons hier in noord-Frankrijk hadden niet te veel tijd vorig vrijdag om over jullie dochtertje te babbelen. Jammer! Ze is 'n kleine engel.

Franca, het is als vervolg jouw afspraak hieronder dat ik hier een reactie achtergelaten heb:
http://www.expatinterviews.com/france/franca-porter-sanders.html

Alvast bedankt voor... en (hopelijk) tot later!
mvg, Shaun

René van Gellekom zei

Kijk deze dame kan de zomer weer door. HEt ziet er fantastisch uit hoor al die mooie nieuwe kleren

Porter Family/Au Bellefleur zei

Bedankt Shaun voor je leuke reactie. Mijn complimenten voor je Nederlands. Ik hoorde al van Darren dat je ook in Brussel hebt gewoond (misschien wel dezelfde periode als ik!) en ook Nederlands sprak/spreekt.

Als je je Nederlands bij wilt houden, kom je maar vaak terug op m'n blog ;-)

Groetjes, Franca

Porter Family/Au Bellefleur zei

En natuurlijk ook Reneeeeeetje dank voor je aardige woorden....

Jan zei

Gans de garderobe geshowd, daar heb je naar het schijnt een meisje voor !En vader ondertussen maar werken voor brood op de plank te brengen. Volgende maal eens tegen Darren vertellen dat er nu ook credit cards bestaan die de vermelding geven "betaling geweigerd, je hebt al schoenen/kleding genoeg"
Groetjes Jan

fotolog Albert y Mara zei

Wij kunnen ons voorstellen dat Darren hiervoor wilt werken en jij ook Franca. Stilletjes hopen wij nog eens een kleindochter te hebben, maar daar heb je tegenwoordig niet meer mee te bemoeien.
Een fijn Pinksterweekend toegewenst.
Wij zijn weer 'fly away' met een dochtermaatschappij van de zwaan.

ineke zei

wat een heerlijke foto's . volgens mij gaat ze gewoon de modellenkant op!!!
gr Ineke

Anoniem zei

Wouw Fleur is verwend hoor..staat haar heel erg goed..gaat moeilijk kiezen worden iedere ochtend ;-)

Enne Jan..die bestaan volgens mij alleen op mars ;-) die credit cards..die doen t niet op venus ;-)

Groetjes Sylvia

Natascha zei

Wat een mooie foto's, erg leuke kleren ook! Je ziet goed de frans/engelse invloed in de kleding, veel nederlandse kinderen zijn toch wat meer casual (lees: verkreukeld) gekleed. Begrijp mij overigens niet verkeerd, ik heb zelf een erg klassieke smaak en had als kind (en heb nog steeds)ook altijd dit soort kleren. Mij zul je nooit met een combatbroek en een spijkerjack zien of zo.

@Jan: als een verkoopster in de schoenenwinkel vraagt "zoekt u iets specifieks?" is mijn antwoord tegenwoordig dat vrouwen echt geen schoenen NODIG hebben. Meestal wordt er dan gelachen en instemmend geknikt. Pepijn heeft voor mij al een extra schoenenkast moeten bijbouwen....

Jan zei

@Sylvia en Natascha,
Eerstens op Mars of Venus zijn we nog niet, of 't moest op Venus Williams zijn. Dus da's nog even dromen Sylvia. Natascha, aan ons vragen ze gewoonlijk "kan ik U helpen" wij antwoorden dan gewoonlijk "dat hopen we van ganser harte want daarvoor zijn we hier" En als er een tweede schoenenkast is bijgemaakt dan is uw tweede naam waarschijnlijk Imelda met familienaam Marcos ?