zondag 17 mei 2009

La Norvège 387 points

Nog nooit heeft een deelnemer zoveel punten gescoord als deze net 23 geworden Alexander Rybak met z'n Fairytale. Sinds eerst in heel wat jaren heb ik weer eens gekeken gisterenavond en ik moet zeggen dat er goede vertolkingen bij zaten. Zoals de winnaar, maar ook Griekenland met de sorry guys sexy adonis, het lieve meisje uit IJsland, Denemarken begon sterk maar zwakte af, Engeland met Jade en Lord Andrew Webber op piano dat uniek mag worden genoemd, Azerbeidjan liet ook van zich spreken. Turkse Hadise (sorry Jan) vond ik niks.
Maar wat een blamage voor en door de Franse Patricia Kaas, nu ken ik een aantal nummers van haar die stukken beter zijn dan dit gekwezel.
Overigens vond ik de totale aankleding van deze avond erg sfeer- en smaakvol maar het heeft ook dan ook een stevige duit gekost.

Geen opmerkingen: