zaterdag 16 mei 2009

Biscuits maken

Gisteren eind van de middag, toen ik gezellig met René http://www.vangellekom.nl/ en zijn vrouw Anita aan het praten was via de webcam, had Fleur ook een leuk idee, namelijk om bisuits te maken. En nee ik wist dat niet. Even voordat Darren thuiskwam, trof ik de keuken zo aan. ----->
Click maar even op het plaatje om het vergroot te zien. Ik ben naar
de Pizzaman gereden maar toen ik hoorde dat ik 45 minuten moest wachten op de pizza vanwege drukte op vrijdagavond, ben onverrichter zake weer naar huis gereden. Toen hebben we toch de geplande raclette gegeten; Fleur vindt dat zo lekker en om haar 6,5 jaar te vieren mocht zij zeggen wat we zouden eten. Wel hadden Darren en Fleur de keuken grotendeels opgeruimd, maar toch liever niet meer doen hoor Fleur!

3 opmerkingen:

Jan zei

Kom nu Franca, zo erg ziet het er nog niet uit. Als ze het er om gedaan had mankeerde er enkel nog een ventilator om het boeltje goed te verspreiden. Of een Drentenpup met vier dikke poten en een staart om alles goed te mixen. Kan je bij ons gratis huren voor enkele uren !

René van Gellekom zei

Daar doe je je moeder echt een plezier me hoor Fleur. Maar ja aan de ander lekker kliederen met mel en water is heerlijk om te doen he?

ineke zei

hahaha