zondag 3 augustus 2008

Gasten

Sinds vrijdag zijn we erg druk met onze Nederlandse gasten; een leuk gezin met 3 kinderen. Zeker ook voor Fleur is het erg gezellig want vanaf het 1ste moment spelen ze erg leuk met elkaar.
Omdat deze mensen onze kookkunsten zo waarderen ;-) willen ze misschien op 2 avonden na iedere avond bij ons dineren. Dat is natuurlijk erg leuk maar wel stevig aanpoten! Woensdag hadden we al afgesproken bij vriendin Fabiola om wat te drinken en daar te eten en daar kan ik me nu al op verheugen...even niet in de warme keuken!

Dus als het wat stil is op m'n blog, weten jullie dat Darren en ik hard aan de slag zijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

Even bij gelezen, het is steeds erg druk hier. Ik kan dus meevoelen met het "aanpoten" pffft. Ik doe niets anders als bedden afhalen en opmaken (al doet Jaco daar erg veel aan mee), badkamers en plee's soppen en als dat klaar is komen de volgende gasten al weer binnen en kan ik al bijna alweer aan koken denken. Is wel eens zwaar.....
Maar wel leuk als je (jullie) kookkunsten zo worden gewaardeerd!!! Dan kun je veel meer aan.

gr Ineke