maandag 25 augustus 2008

Bankholiday Weekend

Feest voor ons, want dat betekent dat Darren de maandag ook hier is! Alle Britten zijn vandaag (maandag) vrij en meestal regent het dan......in Engeland. Bij ons dus niet!
We hadden een heerlijk lang weekend dat vrijdag middag al begon en dinsdagochtend rond een uur of 10 's morgens eindigt.
Zaterdag heeft Fleur fijn Darren geholpen om een soort van mezzanine in de garage te bouwen en daarvoor moest ze natuurlijk wel een veiligheidshelm op want stel je voor dat er iets naar beneden valt.....
Zondag hebben we gemidgetgolfd...ja alweer deze week...Later nog even snel naar de sluiting van de OS gekeken en ons geschaamd met het optreden van de Engelse zangeres (ik blijf haar naam vergeten) met de bejaarde gitarist van ...ook al zo'n bejaarde groep.... en dan als sluitstuk David Beckham....my dear....die was ook beter in de US gebleven....
Enfin, wij zijn daarna naar Steve en Lindsay geweest voor een apéro en een verrukkulukkuh curry; heerlijk. En heel gezellig.
Vandaag (maandag) hebben we de 'stoute schoenen' aangetrokken en hebben we gewaterfietst. Nou ja hoofdzakelijk Darren en Fleur en ik een beetje. We hadden voor een uur gehuurd en over de Charente 'gefietst'. Het was prachtig warm weer, weinig wind, dus uitstekend weer voor de waterfiets. Ik denk wel dat Darren morgen spierpijn heeft, maar het was 't hem vast waard ;-)!

Later vanmiddag hebben Darren en Fleur mijn auto van binnen en van buiten schoon gemaakt, m.a.w. 2/3 van de familie was natuurlijk doorweekt en kon zo de douche in en daar hebben we genoeg van :-)
Ook Patrick met zoontje kwam nog even aan gefietst (gewone) om een cassette recorder te lenen en even later kwam Fabiola na haar werk ook nog een glaasje drinken. Dus al met al weer een gezellig Bankholiday Weekend!

1 opmerking:

Anoniem zei

Franca, Op de dag voor "bank holiday" gisteren zondag heb ik toch meer engelsen naar huis toe zien rijden dan dat er naar het zuiden afzakten. Tours-Le Mans-Rouen is toch meer de "autoroute des anglais" iets zoals Luik-Luxemburg-Nancy-Dijon de "autoroute des hollandais" is
Je ziet op die nieuwe A 28 haast enkel engelsen.
Hier is het nu ook mooi weer. Heb ik je niet verteld dat mijn moeder vroeger zei "onze Jan is het zonnetje in huis" ? En als 't moet wil ook buiten wel schijnen...
Jan