zondag 17 augustus 2008

Jan & Simonne & Bas & Belle



Trouwe lezeraars/essen van mijn blog, zien regelmatig een reactie van Jan staan op hetgeen ik heb gekrabbeld. En zo niet, dan moeten jullie toch eens reacties lezen op m'n blog want zo krijg je een interactie met je 'fans' hahaha...
Enfin, Jan memoreerde nog even dat ons 1ste ontmoetinkje op de blog was over de schotelantenne..; ik was dat eerlijk gezegd vergeten, alhoewel mijn geheugen mij normaliter niet zo snel in de steek laat.
Het werd een hele gezellige middag/avond die dus in het teken stond van een (her)kennis making van mensen die je enkel via een blog 'kent'...en die dus in het gebruik reuze mee blijken te vallen.
Jan heeft vele anekdotes verteld over zijn ervaringen als man die gestrande vakantie gangers helpt maar ook ervaringen als leraar techniek en Simonne als lerares op de 'lagere school'.
Bas & Belle, de 2 Drentse Patrijshonden, waren een beetje te aanwezig voor Fleur maar aan het eind van de avond vond ze ze ook heel lief en heeft zelfs nog met Bas gewandeld. Nogmaals Darren, Fleur (met name de imitatie van Samson & Gert)en ik vonden het heel gezellig jullie te ontvangen. Op naar het volgende evenement! ;-)

Op de foto: Heerlijke 'regenboogsoep' gemaakt door onze Vlaamse vrienden uit eigen moestuin!En ook nog een lekkere krieken jenever...hmmmm dat lusten wij vast ook..

Geen opmerkingen: