donderdag 21 augustus 2008

Motormuizen deel 2

Schreef ik eerder nog even wat over onze gasten, vanmorgen checkten ze uit, gaven een fooitje voor Fleur's spaarpot, 2 dikke zoenen en een dijk van een reactie in ons gastenboek.....; en ze komen zaterdag nog een nachtje.... Ze kwamen vanavond nog even terug om hun spullen op te halen, die mochten ze bij ons laten staan omdat ze op de motor waren....want ze hebben een huis gekocht in de omgeving van Jarnac! Ze zijn heel blij en ik met hen en het huis ziet er perfect uit moet ik zeggen...; ze zeiden dan ook dat ik beslist moest komen en als ik niet snel genoeg kwam dan wisten ze me te vinden!

5 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Leuk hoor die contacten die je aan je werk overhoudt.

Anoniem zei

dat bedoel ik dus, toppie

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ja boven verwachting inderdaad.

Reinold zei

Franca, beter boekje kopen!!!!
Het is een Hop.

Porter Family/Au Bellefleur zei

Reinold, en jij een brilletje? Dit ging over de motormuizen en niet de 'vreemde vogel'!