zondag 10 augustus 2008

Hotel Au Bellefleur

Ja....jullie lezen het goed; hotel dus! Deze week was een heel goed voorbeeld voor ons om alle kamers vol te hebben, iedere dag diner te serveren en ook 3x een lunch te improviseren. Een van de bazen van Darren toen hij nog in NL werkte, had in januari al geboekt voor alle kamers. Hij en zijn vrouw kwamen met 3 leuke kinderen van 14, 11 en 7 en voor Fleur dus geweldig. Zij waren echt op vakantie en wilden alle avonden bij ons dineren. Helaas waren wij 1 avond bezet bij vrienden waar we dachten dat we ook zouden eten maar helaas bleek dit alleen een borrel...hmmmm jammer dus, want het is ook wel eens lekker om je benen onder andermans tafel te schuiven.
Enfin, Darren heeft echt de sterren van de hemel gekookt en alles was top klasse!!!
We vonden het dan ook heel leuk, maar best zwaar, zeker omdat we dat niet gewend zijn.
Maar het is allemaal heel voorspoedig verlopen, met een prachtige recentie in ons gastenboek...en geloof me de directeur/eigenaar van een groot accountants kantoor in de Randstad is wel wat gewend op culinair gebied.
Er zijn al wel wat plannen voor de toekomst...; we zullen het zien.... Voor ons en voor Fleur was het een hele speciale week met als haar hoogtepunt een optreden van K3 met de andere 2 dames onder bezielende begeleiding van hun 11 jarige zoon. Foto's volgen.
Nadat we zaterdag ochtend om 6 uur afscheid hebben genomen, hebben we lekker uitgeslapen tot een uur of 11. Darren moest helaas weer 's avonds terug naar London. Vandaag 'n beetje schoonmaken en....de volgende boeking ontvangen, morgen tijdens de lunch weer de volgende mensen, Engels echtpaar met een kind, voor 2 nachten. Dus het was weer ff aanpoten vandaag. Morgen nog wat meer wassen draaien want ik had me voorgenomen om per dag 1 kamer te doen....
Ook de aanvraag voor zomer 2009 hebben we al weer binnen.!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Franca, heb ik die rosse van K3 gemist in Sigogne ? dedju, dedju...
Ja je kan niet alles hebben binnen de maand hé én SQ én K3(die rosse toch)
Wij komen ZEKER nog langs voor we terug naar België gaan, we blijven maar een goede twee weken daar, 't is er veel te nat en mijn zwemvliezen van destijds zijn allang verduurd evenals die snorkel die laatst aan mijn gezicht bleef plakken.
Jan

René van Gellekom zei

Mooi berichten Franca.

Als jij 'hotel' zegt en en dan met een Engelsman als Darren als man, dringt er toch een bepaald beeld zich aan mij op.

Weet je wat ik bedoel? Denk het wel. Trouwens ik weet nog een goeie ober, maar hij komt uit Barcelona.

Hahahaha

Anoniem zei

Een B&B met sterren voor de accommodatie en nu voor het verzorgen van lunch en diner.
Ook het koken zit jullie in de genen.We spreken uit ervaring...
Geweldig dat jullie gasten met een
vakantiegevoel vertrekken.
Proficiat Gastheer en Gastvrouw.
Anja en Michel

Porter Family/Au Bellefleur zei

Jan, speciaal voor jou wat foto's; haal je Karen er uit ;-)
René, hahaha, Engeland, Spanje....1 Europa toch?
An & Mich, Dank voor deze mooie woorden.

Anoniem zei

jaja, dat is inderdaad lekker aanpoten. Daar weet ik (helaas) ook alles van: kamers poetsen, was draaien en iedere avond (a la carte) eten maken. Je begrijpt vast wel dat ik het ook wel eens heerlijk vind als er 1 of 2 dagen geen gasten zijn of langskomen, pfffffft.
Maar TOP dat alles zo mooi gelukt is en de gasten super tevreden waren!!!"!