donderdag 14 augustus 2008

Lange armen

Ik heb het gevoel alsof mijn armen vandaag minstens 5 centimeter zijn gegroeid; het was dan ook flink de armen uit de -korte- mouwen steken in de tuin. Eerst met de 'tondeuse' alle paardenbloemen verwijderd en aangezien dat ding op een grote accu loopt, is het op een bepaald moment best zwaar.
Daarna moest de wilde rozenstruik achter in de tuin er aan geloven...en je begint ergens aan en voor je het weet ben je zo 2 uur verder. Ook die zijn met het gras gelijk gemaakt; want ja aan wilde rozenstruiken zitten alleen maar doornen, en dat is een doorn in het oog om het zo maar eens uit te drukken.
Nu moet daar nog wel flink de boel gefatsoeneerd worden en daar was ik ook al mee bezig maar toen zag ik het gras bewegen...en aangezien ik als de dood ben van muizen, ratten en dat soort ongijn, ben ik gestopt! Dat mag Darren doen en hij weet het ook al!
Fleur is spelen bij een vriendinnetje van haar klas dus dat is leuk voor haar en toen ik haar had afgezet, zag ik dat in onze laan een auto bijna in de fik stond; hij verloor liters (dure) benzine of diesel en er kwam enorm veel rook. Ik ben maar even doorgereden, want je moet er toch niet aan denken dat de boel net gaat branden.
Tuurlijk stonden alle buren buiten te kijken. Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen. En ook prettig; het is net begonnen met regenen (15:40) dus de stank zal wel snel weg zijn.
Vanavond komt Darren, en gaan we hem ophalen, geen apéro dus vandaag, op het vliegveld van Angoulême. Morgen krijgen we weer gasten en morgenmiddag komen Jan en Simonne met Bas en Belle op een kennismakingsapéro. Jan is een bevriende (Vlaamse) blogger die op een half uurtje afstand van ons woont. Jullie zien z'n reacties nogal eens voorbij komen. Zal hij nu ook wel doen als hij dit bericht leest. Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tuurlijk...doe ik dat, als is't maar een kort. Kwestie van morgen nog iets te vertellen te hebben.
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

He Jan, dat was geen enkel probleem :-)! We vonden het erg gezellig! En je hebt gezien, bij ons is het de zoete inval!