vrijdag 12 december 2008

Vriendschap

Nog net op de 12de december, de dag waarop mijn moeder 74 is geworden, maar dat nu even ter zijde, heb ik weer gemerkt hoe belangrijk vriendschap is.

Niet zoals het Goede Doel bezong dat het een illusie is, een pakketje stroom met een dun laagje chroom.

Ik heb aan der lijve ondervonden dat ook een internet vriendschap hecht kan zijn. Zonder al te sentimenteel te worden of verder op dit blog in details te treden, wil ik ook zeggen dat ik Judith en René een warm hart toedraag. Zij zijn voor mij in de bres gesprongen op een bepaalde website omdat er onrecht werd aangedaan. Allebei zijn ze hierin ver gegaan en uiteraard heb ik hen al persoonlijk bedankt maar wil ook nu nog eens benadrukken hoe belangrijk een eerlijke vriendschap is, ook al hebben wij elkaar nog nooit gezien; het zijn 2 echte vrienden! En uiteraard hoop ik hen ooit in de nabije toekomst te ontmoeten.

Geen opmerkingen: