maandag 3 december 2007

Culinair dieptepunt

We hebben allemaal wel eens dat het de ene dag lekkerder is dan de andere dag, maar dit weekend was toch wel heel verschrikkelijk.
Vrijdag begon het dus al met de boeuf Bourgignon die smakeloos was.
Zaterdag daarentegen hadden we wel weer een super tournedos, perfect gebakken, al zeg ik het zelf met verse worteltjes en frietjes. Maar het voorgerecht was kant en klaar met 3 verschillende gerechtjes, gepureerde mango met nog iets daar in (veel te veel mango smaak), fois gras met een vijgen tappenade (die smaakte wel lekker) en nog iets dat ik me niet meer herinner, maar een smakeloze witte massa. Brrrr.
Maar gisteren sloeg werkelijk alles. Het was echt weer om een ovenschotel te maken, dus een beetje uit een kookboekje en een beetje van mezelf....en het smaakte afschuwelijk. Direct rijp voor de vuilnisbak. Jammer van alle moeite, dus werd het een karig maal.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh help, en dan kun je niemand de schuld geven....
Wel goed voor de lijn dat eten weg gooien, of ga je dan lopen "grazen", oftewel vreten wat je voor je neus ziet liggen, hahaha

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Dat was ik dus ook, maar ik had het maar 1x willen zeggen.