maandag 17 december 2007

Christmas is in the air.....

...everywhere I look around. Dit is dè kersthit van het jaar 2007 ;-)
Maar je word er toch door aangestoken of je wilt of niet. Vanmiddag liep ik nog even in een winkel, een soort van Blokker maar dan groter en uitgebreider assortiment in Cognac omdat ik nog 2 lichtslangen (wit hoor!) nodig had. Tja en daar zag ik ook allerlei ouderwetse figuurtjes die eigenlijk een plaats in m'n kerstdorp nodig hadden. Want zeg nou zelf een dorp zonder mensen, kan natuurlijk niet. Ook zag ik zo'n verschrikkelijke nep (ja uiteraard) kerstman aan een touw bungelen, water bestendig, dus die klimt ook bij ons naar boven. Je hebt ze ook lichtgevend, maar ik heb de goedkope versie genomen.
Terwijl ik dit zit te schrijven, is Darren bij Hamley's in London wat cadeautjes voor de stockings aan het inslaan. Dat had hij vorig jaar ook gedaan en in ieder geval zijn het dan geen prullen.

Mijn verkoudheid is lekker aan het doorzetten overigens!

Geen opmerkingen: