zondag 23 december 2007

Aanloop naar Kerst

Vrijdagnacht rond 1 uur arriveerde Darren, hij had 2 uur vertraging met de overtocht door de kanaaltunnel, maar we konden nog net even onze trouwdag vieren.
Zaterdag kwam onze aannemer weer werken en hem zien we 2 januari weer. 2de Kerstdag komt de loodgieter het installatiewerk doen in de badkamer.
We hebben ons zelf een houtkachel cadeau gedaan voor Kerst en hij brandt heerlijk. Het staat zo gezellig! Gisterenavond hebben we heerlijk Indian gegeten dat Darren mee had genomen vanuit Waitrose, een van de beste supermarkten in Engeland. Fleur en ik lagen laat op bed want wij wilden nog even de finale van Strictly Come Dancing zien en een verdiende winnares, Alesha met haar danspartner Matthew. Dat betekende ook weer eens uitslapen. Vanmorgen naar de supermarkt met m'n moeder en Eric, mijn favoriete slager, presenteerde chocola ter vergroting van de feestvreugde en vroeg of ik dat ook heel fijn gesneden wilde hebben!
Ja ja, ze liggen van tijd tot tijd volgens mij in een deuk omdat ik beleg heel dun gesneden wil hebben, en als ik dan uitleg dat ik het op m'n boterham doe, geloven ze dat niet.
Inmiddels lijkt het hier wel voorjaar; temperatuur in de schaduw 15 graden! Dus tussen het soppen door (vloeren, ramen, hout hakken) de stoelen maar weer uit de garage gehaald en fijn buiten gezeten. Misschien dat we '3de' Kerstdag richting het massief centraal rijden, want daar wordt volop geskied, het is 3 uur rijden hier vandaan dus dat moet te doen zijn. Hebben we ook een beetje een witte Kerst!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wens jullie allemaal hele gezellige dagen toe!