woensdag 5 december 2007

't Heerlijke Avondje

Het is druilerig weer vandaag, echt om gezellig bij het vuur met een banketstaaf, gevuld speculaas, marsepein en strooigoed te zitten.
Helaas dat zit er niet in vanavond; wel: de verwarming die het niet doet en koud water!

Het water heb ik onder telefonische assistentie van Darren bijgevuld want dat was hard nodig, maar hij denkt nu dat de gastoevoer is afgesloten (?).

Gelukkig komt morgenochtend de loodgieter (hij was er vandaag ook) dus trek ik hem gelijk aan z'n jasje.

Ach we kruipen maar bijtijds onder de wol en we hebben altijd nog electrische kacheltjes mocht het echt nodig zijn.

Fleur is al wel in pijama en had ook al in bed moeten liggen, maar de buurman kwam nog even langs om het boek Himalaya van Michael Palin terug te brengen en met hem kan je zo goed over tegeltjes en dat soort cosmetische zaken praten! Als je begrijpt wat ik bedoel.
Enfin, nu komt Fleur nog heel leuk met haar poppenbed en gaat op haar gemak deze weer uitkleden en hopelijk ook weer van kleding voorzien. Ik vind poppen/barbies zonder kleding zo verschrikkelijk.....kaal zal ik maar zeggen.
Nou nog een paar minuten, dan gaan we weer voorlezen...lekker warm!

Geen opmerkingen: