maandag 3 december 2007

1ste Kerstmarkt

Via de website van de VVV las ik dat gisteren in een dorpje in de buurt een Kerstmarkt zou plaatsvinden. Fleur had nog wat geld over van haar verjaardag en ik had ook wel zin om geld uit te geven aan wat Kerstspulletjes, dus we waren er helemaal klaar voor. Ik had mijzelf voor de verandering maar weer eens opgekalifaterd (als je een kou hebt, ben je al blij dat je aangekleed bent), dus lekker wat make-up op, haren gestyled, rok aan met laarzen en kriebelpanty's.
Nou in het hele dorp, ongeveer net zo groot als Sigogne was er niets maar dan ook helemaal niets te vinden. Ook kon je er een kanon afsteken, dus...foutje bedankt.
Een half uur later waren we weer thuis, een illusie armer maar het geld in onze zak gehouden.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij ons zijn die kleine kerstmarktjes nog wel eens georganiseerd door kerk of verenigingen. Die zijn dan bv ergens op een binnen plaats oid. Onvindbaar dus!
Maar er komt vast nog wel een leuk marktje waar je je geld kunt uitgeven

Porter Family/Au Bellefleur zei

Wie is ons? Graag je naam erbij vermelden, dan weet ik van wie dit afkomstig is.

Anoniem zei

Was Ineke, maar ik kom er niet uit metNaam-anonym.
Nu probeer ik me op te geven voor Google/blogger, werkt ook niet.
Door proberen maar

groetjes Ineke

Porter Family/Au Bellefleur zei

Geen probleem Ineke!

Anoniem zei

Tsja, ik weet er alles van, ieder alleenstaand lullig kraampje met Glühwein en kerstversiering heet al een kerstmarkt. We zijn inmiddels al heel erg kritisch! Hier in Duitsland struikel je over de kerstmarkten, al is dat in de meeste plaatsen alleen maar een excuus om zo veel mogelijk Glühwein te gaan staan zuipen. En de echt grote en beroemde (bijv Nürnberg) zijn zó ver weg voor ons.

Er is trouwens iets raars met je instellingen, bij andere mensen met een Blogger site kan je wel je gegevens goed invullen.

gr. Natascha

Anoniem zei

test door Franca

Anoniem zei

2de test door franca (anoniem)

Anoniem zei

3de test door franca (bijnaam)