maandag 29 oktober 2007

Zacht herfst weekend

Zaterdag had Fleur een verjaardagsfeestje bij een meisje uit haar klas. Ik heb haar met de auto gebracht en belandde bijna op het verkeerde feestje!!! Waar de jarige jet woonde was een speldeknop op de zeer gedetailleerde kaart die ik heb, onze grote vriend TomTom kende het gehucht niet want die wilde me al naar Duitsland sturen. Enfin, ik zag een abri volgens de aanwijzingen en ballonnen ook volgens de beschrijving, maar iets in mij zei dat het niet goed was. Gelukkig maar dat ik op m'n eigen gevoel was afgegaan.
's Middags zijn Darren en ik naar Fabiola gegaan om naar de nieuw gelegde vloer te kijken; prima werk heeft die artisan geleverd. Daarna heerlijk in de tuin aan de bubbels en taart gezeten. Ze is altijd erg gastvrij en hartelijk.
Zondagmiddag hebben we een vuurtje gestookt om wat oud hout inclusief de wormen te verbranden. Lekker schooieren dus door Darren en Fleur. De tuin-temperatuur was in de zon en uit de wind 25 graden; heerlijk dus.
Vanmorgen heel vroeg al en-route, want we moesten Darren naar het tgv station in Angoulême brengen, want hij moest vandaag in London op kantoor zijn. De vluchten waren zo prijzig, ivm de herfstvakanties in allerlei landen, zodat de tgv en Eurostar de beste oplossing bood. Terwijl ik dit dus schrijf (voor 09:00 uur) heb ik eral 3,5 uur opzitten.

Geen opmerkingen: