woensdag 10 oktober 2007

Welke voortgang?

Zojuist belde de aannemer met het bericht dat de heren van Renov'up (down) volgende week donderdag tijd voor me hadden, voor de electriciteit en meehelpen met vloer te leggen. Waaaa!!! Mooi niet natuurlijk en dat had de Nederlandse aannemer ook al bedacht dat hij daar niet mee aan kon komen. Nu komen ze vrijdag rond 09:00 uur, maar ze kunnen niet in 1 dag met z'n 2-en of 3-en en de electriciteit doen, deur en kast bevestigen, douchedeur inhangen en ook nog het parket leggen. En dat heb ik ook gezegd; antwoord: 'dan moeten ze zaterdag werken'. Het zal mij benieuwen want ik geloof er niets van dat de Franse mannen daarmee akkoord gaan. Ook heb ik nogmaals benadrukt als dit project klaar is, ik niet op dezelfde voet voort ga. Tevens heb ik gezegd dat normaliter als je een tijdsperiode met elkaar afspreekt wanneer de zaak klaar zal zijn en er dan over die datum heen gaat, er een boete volgt. Nu wil ik het niet zover doortrekken, maar de reden waarom we 3 man willen laten werken, is om niet nog verder achter te lopen in ons schema. Nou en ze zouden op 1 september aanvangen, vervolgens is dat 17 september geworden, en in 3 weken tijd, we zitten nu in de 4de week. Tel uit je winst.

Geen opmerkingen: