maandag 1 oktober 2007

Nog wat kiekjes


3 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo franca,
had al eerder op jullie weblog gelezen, maar nooit gereageerd geloof ik.
Maar nu 'moet' ik: las op de site van hotelletje dat jij nicht bent van Marleen! Erg grappig: ik heb jaren met haar gehockeyd in Den Haag. Vele uren aan de bar gehangen, weekenden met z'n allen op stap. was een erg leuke tijd!
Zou je haar (als je haar spreekt/schrijft) de hartelijke groeten van mij willen doen??
Wat hebben jullie een mooi huis trouwens, ik had het al eerder bewonderd, prachtig.
Wij wonen dus in Oostenrijk, hebben daar een gasthof. Dat betekent niet alleen kamers met ontbijt, maar ook HP en a la carte eters. Dat is niet altijd even gemakkelijk, maar we doen ons best en hebebn het hier heerlijk.
gr ineke sillevis
www.famsillevisinoostenrijk.web-log.nl

Porter Family/Au Bellefleur zei

Hallo Ineke,
Heb uiteraard al even geneusd op jullie log. Leuk dat je Marleen goed kent; was jij toevallig ook op de trip naar Lapland? Darren en ik hadden een reis geboekt naar Levi en tot onze verbazing zagen we Marleen in hetzelfde vliegtuig zitten, bijna naar dezelfde bestemming. Ze is nog steeds aan het worstelen kennelijk met haar e-mail (?), maar ik heb wel contact met haar zus Mieke en broer Jan en schoonzus Wilma. Zal hen een mailtje sturen en hen ook jouw log sturen. Dat vindt Marleen vast heel leuk. Groetjes, Franca

Anoniem zei

Nee, Lapland was ik niet bij: ik vond het te duur en de hele familie wilde ook nog op vakantie!
Marleen heeft nooit een goeie band gehad met internet, hahaha, dat is dus nog steeds niet veranderd.