dinsdag 16 oktober 2007

Vijven en zessen

Na veel vijven en zessen is er uiteindelijk dan toch nog/weer contact geweest met de werklui! Vrijdagochtend is P. geweest met een vriend om puin af te voeren naar het grof vuil, want... hij moest z'n vriend op tijdig afzetten in Saintes zodat hij de bus kon halen naar NL. Even later kwam Christian van Renov'up, en die heeft -zonder pauze- door gewerkt; hij was alleraardigst en behulpzaam, zodat ik wel vermoedde dat de heren een gesprekje samen hebben gevoerd over mijn ontevredenheid. Maar volgens christian was dat niet het geval en wist hij niet dat ik niet tevreden was, want hij had gehoord dat ie voorlopig niet hier hoefde te komen omdat wij eerst nog moesten schuren en verven. Nou zo is het niet gegaan en heb hem dat ook uitgelegd. Hij verzekerde mij ervan dat hij geen nieuw werk had aangenomen. Ach de waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen; het is een beetje hetzelfde verhaal als met onze dakpannen die P. had meegenomen voor eigen gebruik, maar waarvan ik later door toeval achter kwam, en waar we absoluut niet blij mee waren op de manier waarop dat was gegaan.
In ieder geval is afgesproken dat eind deze week alles, maar dan ook alles, klaar zal zijn/moet zijn.

Geen opmerkingen: