donderdag 4 oktober 2007

Alweer Murphy's Law

Ja hoor, de Wet van Murphy gaat ons huis maar niet voorbij; de sukkel!
In een extra heldere bui -en die zijn zeldzaam- dacht ik met huishoud azijn de waterkoker schoon te maken. Helaas toen het water kookte, was het ding zo lek als een mandje en kwam alles aan de onderkant eruit. Nog een poging gewaagd met hetzelfde resultaat. Het aanrecht heeft nog nooit zo lekker geroken...dat wel.
Vanmiddag weer een nieuwe gekocht; neen niet schoonmaken met azijn! Heb gelezen dat als je een schelp onderin legt, dat dan de kalk zich daaraan gaat hechten. Zou het echt waar zijn? Ik geloof dat Fleur nog wat mooie schelpen heeft van het middagje strand eerder dit jaar met Thea en Eddi. Bedankt Eddi dat je de vergeten schelpen zo mooi hebt ingepakt en opgestuurd; ze komen nu goed van pas. We vertellen het Fleur maar niet lijkt me!
Verder heeft de koel/vriescombinatie nu voor de 3de keer kuren, het koelt niet maar het vriest wel. Morgenmiddag komt er een monteur. Laten we hopen dat de reparatie meevalt, ding is pas 2 jaar oud en van een gerenommeerd A-merk. Maar helaas 1 jaar garantie!
Nummer 3 zijn eigenlijk wat kleine dingetjes, zoals wachten op een afgesproken telefoontje van de Nederlandse aannemer, die dan eindelijk om half 4 eens terugbelt...ja ja...Brabantse nachten zijn lang zullen we maar zeggen. En dat is niet de 1ste keer!
Een beetje buikloop gehad, waarbij ik vond dat het naar de Gym gaan niet zo'n goed idee was. En hebben jullie wel eens geschuurd? Ik leek de verschrikkelijke sneeuwman wel en dan nog erger; dat kan niet gezond zijn! Overigens is het nog niet af en ik vrees dat ik dat karwei ook niet klaar...manlief maar weer in het weekend.

Geen opmerkingen: