dinsdag 2 oktober 2007

Complimenten

Met de complimenten van la maîtresse zo kan ik het wel beschouwen. Toen ik Fleur net uit school haalde, vertelde ze dat Fleur 'service' had gedaan vandaag. Gelukkig had ik tussen de middag al gehoord wat dat was. Iedere dag moet er 1 klasgenootje vertellen wat voor weer het is, de dag opnoemen en ook spellen en de datum. En vandaag was Fleur aan de beurt. De juffrouw zei dat ze dat heel goed had gedaan. Ook was ze erg tevreden over haar werk en dat ze nu ook regelmatig haar vinger opsteekt (nee niet die ;-) ) om wat te vragen of te zeggen. Zeker gezien het feit dat ze in London niet zo lang op school heeft gezeten (veel lager niveau ook) en voor de vakantie hier in Sigogne ook niet zo regelmatig aanwezig was.
Straks hebben we een 'ouder-avond' waarin we horen welke plannen er zijn voor dit schooljaar, wat ze zullen gaan leren en zo.
Darren en ik kunnen apetrots zijn op onze kleine grote meid.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi,

Ik heb even rond gekeken op jullie weblog, en het komt een beetje op hetzelfde neer als die van ons he? Alle kleine, maar o zo leuke dingetjes die je mee maakt in Frankrijk, hihi.
Enne...tuurlijk moeten jullie trots zijn op jullie dochtertje, ze moeten best veel leren hoor op een vreemde school, en als de juf dan zegt dat ze het goed heeft gedaan, dan mag je glimmen van trots!!!

Groetjes Jacqueline