donderdag 25 oktober 2007

Nieuwtjes

Op dit moment werk ik aan een nieuw blog, met enkel een kalender van aktiviteiten in de omgeving komen te staan. Zo kan je denken aan de jaarlijkse evenementen, de dagelijkse markt, maar ook brocantes, kerstmarkt, truffelmarkt....noem maar op.
Deze blog komt dan ook als link op www.aubellefleur.com te staan. Omdat wij momenteel nog niet een betaalde site hebben, zijn we beperkt in de ruimte. Ook hier zijn we hard mee aan de slag en hopelijk hebben we -zal wel begin 2008 worden- dan een gloednieuwe professionele website.

Ook ben ik benaderd, ze weten ons toch goed te vinden, door een Nederlandse hotel site die accommodaties van Nederlanders -ook in het buitenland- wil promoten. Kijk en voor een gratise plaatsing waarvan de tekst ook uit mijn hand komt, maak ik graag tijd! De link zal ik ook op dit blog vermelden.

Geen opmerkingen: