vrijdag 29 februari 2008

Solliciteren

Ja lieve lezers en lezeressen, jullie lezen het goed. Ik heb vandaag gesolliciteerd! Even in vogelvlucht. Ik werd vanmiddag gebeld door onze makelaar dat in maart een tv team uit Amerika een week hier is om een tv verslag te maken van een Amerikaans stel die naar de Charente gaan verhuizen. En nu zochten ze een lokaal iemand als production assistant die en Engels en Frans spreekt en in het bezit is van een rijbewijs...en die ook de camera (meen ik) ter hand kan nemen....en verder een beetje van alles en nog wat. De verdiensten zijn ook erg leuk.....; dus uiteraard heeft Franca dat weer met beide handen aangepakt en een 'sollicitatiebrief' gemaild aan de betreffende dame in de US. Nu is het dus even afwachten....; spannend hoor...; 'k heb er echt zin in!
Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Franca,
Komen ze nu toch, Brad Pitt en Angelina Jolie ? Dat stond toch te lezen in de Charente Libre in juli of augustus 2007.
Mag ik nu bij jou solliciteren om met kabels en van die toestanden te slepen en sleuren. Ik ben daar héééél goed in, toch zeker als het BP & AJ zijn, dan sleur ik dubbel zo hard.
Jan Faes

Porter Family/Au Bellefleur zei

Haha, dat zou die zijn he. Ik had daar zelf nog niet eens aan gedacht, maar je bent de 2de al die het zegt. Maar ik kom daar wel achter; zal misschien wel zwijgplicht hebben, die Amerikanen kennende.

Ja ik heb de job dus! Maar heb zelf nog wel even wat vragen voordat ik definitief mijn 'jawoord' geef.

Wordt vervolgd!

Porter Family/Au Bellefleur zei

Nou Franca, het zal mij ook benieuwen joh, wat een uitdaging zeg!
Lijkt het je ook niet eng dan?
Tuurlijk niet, met jou humor kom je er wel!:crazy: :hosanna:

Groetjes Judith:boogie: