maandag 3 maart 2008

Guess what......

Ik heb de baan! Inmiddels heb ik nog wat meer contact en informatie ontvangen van het Amerikaanse tv station. Het programma is inmiddels wat ingekort zoals het er nu naar uitziet. Ophalen van de crew in Angoulême 's avonds, dus Fleur krijgt een latertje en ik heb ze voorgesteld om de auto huur in Jarnac of eventueel Cognac te doen. Dat is voor mij het allergemakkelijkst. Qua lokaties is er 1 iets verder weg maar is de rest ook vlak bij. Ze overnachten in een hotel in Cognac dus ook dat is gemakkelijk.
Onze makelaar heeft het maar druk met tv programma's, want vandaag had hij een team over uit Engeland voor het programma: 'A place in the sun'. Over 2 weken dus het amerikaanse team uit California voor een gelijksoortig programma.

Dus Karin & Jan en alle anderen, ik ben bang dat het niets te maken heeft met de Familie Pitt-Jolie (zat al de namen van hun kinderen uit m'n hoofd te leren ;-)!), maar zeker weten doe ik het ook niet.

En dan was het ook weekend. Helaas werd Darren vrijdagochtend, toen hij nog achter z'n bureau in London zat, al niet lekker. Ja hoor griep...dus het hele weekend heeft hij meer op bed gelegen dan dat hij er uit was. Vandaag weer terug gevlogen en nu zonder stem. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter, deze week moet hij ook nog een dag naar Nottingham (niet naast de deur) en volgende week ook weer een aantal dagen naar Ierland. Dus eigenlijk, zoals Darren al in zijn blog schreef 'a waste of a weekend'.

2 opmerkingen:

Porter Family/Au Bellefleur zei

Heej Franca,

Geweldig joh, en wat spannend nu, maar je kunt het wel dat weet ik zeker........

Gr. Judith :cheer:

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ha Judith,

Ja dat is ook geen probleem. Was in een 'vorig leven' o.a. Personal Assistant, en verantwoordelijk voor organisatie en uitvoering van beurzen (Rai, Ahoy, Autotron) en binnen- en buitenlandse trips voor de grootste klanten van Texaco in die tijd. Dus ik ben wel wat gewend, ook van Amerikanen!!!

Groetjes, Franca