maandag 24 maart 2008

The Guys 'n' Dolls




Naast de reunie concerten van Take That, Spice Girls, Dolly Dots, nu ook the Guys 'n' Dolls, en ook nog als 6-mans formatie dus dat is helemaal top. Wij gaan er in ieder geval naar toe. Ze zullen optredens verzorgen in Nederland, Belgie en Engeland.

Ook heb ik een nog niet eerder uitgebrachte MP3 song gewonnen, die door Paul Griggs (de krullenbol) beschikbaar was gesteld, via de fansite.

"23 Mar - The caption competition winner is Franca. An exclusive Guys n Dolls MP3 will be winging its way to you shortly."

2 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Hoi Franca,

Ik vroeg op JS hoe het weekje als productie-assistent was verlopen, terwijl ik het gewoon op je log kan lezen. Dom van mij en ik voeg meteen je link toe, dan kom ik wat vaker lezen.

Ik heb van de week de Guys and Dolls zien optreden bij Paul de Leeuw, maar vond het eigenlijk een beetje zielige vertoning moet ik je zeggen.

Niet dat het nu allemaal zo verschrikkelijk was, maar ik heb ze nog van 30 jaar geleden op mijn netvlies. Vandaar dat het aan mij ligt waarschijnlijk.

Frappant was dat de bewegingen van de leden van de groep nog precies hetzelfde was en dat zag er allemaal wat onwerkelijk uit.

Je kunt het hier zien(bijna op het einde.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/VARA/serie/VARA_101162904/VARA_101162926/bb.20080322.asf

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ha René,

Leuk dat je reageert.

Ik vond Dominic erg sterk qua zang, maar dat is hij ook altijd geweest. Op de afterparty (via internet ook te bekijken) zie je 'Love Train' en dat vond ik een betere performance.

Groetjes,
Franca