maandag 24 maart 2008

Filmploeg


Het was me het weekje wel hoor met de filmploeg uit Amerika. Lange dagen heb ik gemaakt, maar alles is goed verlopen. 's Morgens haalde ik de ploeg op in hun hotel in Cognac waarna we naar de betreffende lokatie reden. Mijn werk bestond eigenlijk uit het transport, vertalen, boodschappen doen, helpen daar waar nodig met opruimen, neerzetten van apparatuur. Ook ben ik nog gefilmd als zijnde een collega van de makelaar die achter bureau zit en dus in het Frans hem een goede morgen wenst. Natuurlijk gaan er kleine dingetjes mis, zoals extra filmbandjes die waren vergeten, dus dat was een extra rit voor mij terug naar het hotel(net natuurlijk voor het huis dat het verste weg was en in de stromende regen!), op de dag van vertrek, versliep de productie manager zich..., 1 echtpaar waarvan we het huis filmden, was boos omdat het telang duurde voor hun.
In mei komt de ploeg weer terug om het gekochte huis van de Amerikaan (neen, geen bekende....helaas) weer te filmen maar dan nu compleet ingericht. De uitzending zelf kan nog een jaar op zich laten wachten.
Maar al met al was het een leuke ervaring.

Geen opmerkingen: