donderdag 21 februari 2008

Stout

Fleur had woensdag weer eens wat ontvreemd in een winkel! Alsof ze niks krijgt..pfff...Enfin,
het was deze keer ('t is al 2x eerder gebeurd) een rose haarclip die in een plastic verpakking met
nog allerlei prullaria zat en dat had ze er dus uitgepullikt (schrijf je vast niet zo?!), terwijl ik
onderbroeken aan het kopen was (hahaha). Bij de auto merkte ik het al, want ze deed raar en
ja hoor daar zag ik de clip. Natuurlijk zijn we gelijk terug gegaan naar de winkel en hebben we
onze excuses aangeboden. Enfin, ik hoop dat ze nu eens de boodschap begrijpt, want ik heb
toch hopelijk geen kruimeldief op de wereld gezet. Verder had ze die middag/avond zo leuk
allerlei dingen gepakt om iets te maken, limonade siroop, en bloem en bakjes en eierdopjes...
De hele vloer lag onder dus; en toen moest ze het zelf opruimen, dus daar gingen de schone
theedoeken, billedoekjes...en nog uiteraard 1 kleefpartij!
Mama vond dat ook zo reuze leuk, dus alles weer 2x gemopt. Toen was er nog een verrassing voor mama in de badkamer waar ze het leuk vond om de deksel van de waston in te smeren met haar douche-schuim. Ook erg leuk. Haar linea recta naar bed gestuurd, dus die avond geen verhaaltjes voorlezen noch met de barbies in bed spelen. Nog even dan is de vakantie (2 weken)
weer voorbij en alles weer in het oude ritme.

Geen opmerkingen: