maandag 4 februari 2008

Generatie op bezoek

Over een week of 2 krijgen we de halve generatie op bezoek van de Franse eigenaren van ons huis. Dit zijn pa en ma met 7 kinderen en inmiddels ook al klein- en achterkleinkinderen. Wij vonden het van onze kant leuk om e.e.a. aan 'historische feiten' te vernemen over ons huis, dat overigens uit 1829 dateert, en ook nog foto's te zien die we dan kunnen lenen om te scannen en op te hangen. Bij toeval kwam ik er achter dat een van de vriendjes uit Fleur's klas een achterkleinkind is van deze familie, en waarschijnlijk komen ze met 6 of 8 man! Met mijn uitnodiging waren ze heel blij verrast en 'opa en oma' zijn helemaal reuze benieuwd.
Nu heb ik alleen een verkeerde datum voorgesteld, want op die zondag moet Darren net vertrekken als zij aankomen. (Vluchten in februari zijn lastig). Morgen hoop ik dat ik e.e.a. kan wijzigen want ik vind het natuurlijk niet leuk als hij er niet bij is.

UPDATE: Het is allemaal gelukt; zaterdag 16 februari komen ze!

Geen opmerkingen: