donderdag 14 februari 2008

Valentijnsdag

Dacht ik vanmorgen Darren per sms-je te bedanken voor de mooie rozen, trapte hij er niet in!
Onze Engelse gasten vertrekken morgenochtend. Dan breng ik ze met de trein naar Cognac en dan snel weer naar huis want, morgenmiddag krijg ik dan echt het interview. De dame van de krant heeft gisterenmiddag afgebeld i.v.m. een begrafenis....nou ja 3x recht is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
De supermarkt in het dorp is gesloten wegens vakantie naar Marokko (wat mensen toch moeten vinden in dat land begrijp ik nog steeds niet, ben er 2x geweest en vond het afschuwelijk; maar ja voor de Fransen hier kunnen ze tenminste in hun eigen taal blijven praten), en vanmorgen vroeg had de tabaco z'n broodleverantie nog niet gekregen en misschien zou dat pas om 08:30 uur komen. Gelukkig had ik nog voorverpakt stokbrood en petits pains, en met nog wat geflans zag het er toch lekker uit, maar ze hebben alleen het stokbrood gegeten. Om 08:15 zou Fabiola haar zoontje brengen (gelukkig gaat hij tussen de middag thuis lunchen...dus kunnen Fleur en ik gauw boodschappen doen....en weer op tijd terug want dan staat het jochie weer op de stoep voor de middagsessie), doch zij kwamen al om 08:00 uur..... Enfin hem voor de tv gezet, Fleur sliep nog en haar heerlijk laten uitslapen en de gasten kwamen tegen 9 naar beneden.
Vanavond eten ze niet hier, dus dat scheelt wel weer in werk en in inkomsten ;-)
En op dinsdag hebben ze een huis gekocht, 's morgens gezien, in de middag nog een keer en toen een bod gedaan. Dus de afgelopen 2 dagen en vandaag staan in het teken van papierrompslomp voor hen, nou ja dat wordt allemaal gedaan en verder is het voor hun een kwestie van ontelbare handtekeningen zetten. Dus heb ik de fles bubbels open getrokken en getoast op hun nieuwe toekomst. Eind juni gaan ze er in en zitten op 30 minuten rij-afstand van ons.

UPDATE:
Ik heb vanavond m'n Valentijn's boeket ontvangen!!! Van onze Engelse gasten. Kan ik in ieder geval m'n slager vertellen dat ik toch nog wat heb gekregen, want hij vroeg mij vanmorgen of ik al wat had ontvangen....nou nee dus en hij ook niet.....

Geen opmerkingen: